Indian Motorcycle impune noi standarde în motociclism prin lansarea lui FTR 1200 S 2019, o motocicletă senzațională cu 100% ADN de campion. Indian FTR 1200 S este varianta modificată a modelului FTR 750 care a spulberat concurența în cursele americane de flat-track. Agilă, puternică și cu o poziție de riding sportivă, FTR 1200 S este propulsată de un motor V-Twin de 1203 cc și 120 cp care are o curbă de putere lină, o livrare liniară și un cuplu deosebit de satisfăcător în orice treaptă. Asemenea motocicletei de curse FTR 750 – airbox-ul este poziționat sub șa pentru a primi cât mai mult aer și maximiza puterea, iar rezervorul tot sub șa pentru o centralizare optimă a maselor.
FTR 1200 S dispune de un cadru tip Trellis din otel tubular, tobă laterală, transmisie pe lanț, ghidon dirt track ProTaper, suspensie spate complet reglabilă Piggyback IFP, iar furca inversată și frânele Brembo asigură un control excelent. În plus, beneficiază de anvelope Dunlop DT3-R Radial aderente pentru toate tipurile de drum fiind concepute special pentru acestă motocicletă.
Nu numai specificațiile tehnice impresionează la FTR 1200 S, ci și aspectul impecabil dat de carena compactă, dar zveltă și atenția acordată finisajelor. În plus, este echipată cu sistemul de infotainment Ride Command cu ecran tactil de 4,3”, oferă 3 moduri de pilotaj – Standard, Sport, Rain, o unitate de măsurare inerțială și sistem ABS cu funcție de dezactivare.
Indian FTR 1200 S 2019 transpune dominația din arena dirt-track în supremația străzilor, fiind motocicleta care iese din comun prin calitățile ei excepționale care cu siguranță vor îndeplini așteptările pasionaților Indian Motorcycle și vor surprinde mai mult decât plăcut pe pasionații de motociclete din întreaga lume.
- Motor DOHC de 1203 cc, 120 cp, V-Twin, 4 valve pe cilindru, EFI, injecție de combustibil cu circuit închis;
- Cuplu de 115,2 Nm la 6000 rpm;
- Cutie de viteze eficientă în 6 trepte, ambreiaj Assist & Slip;
- Transmisie finală pe lanț;
- Evacuare 2 în 1;
- Sistem ABS cu funcție de dezactivare;
- Cruise Control;
- Sistem de control al unghiului de înclinare și Wheelie Mitigation Control;
- 3 moduri de pilotaj: Sport, Standard, Ploaie
- Port USB;
- Sistem Bluetooth încorporat;
- Cadru tip Trellis;
- Ghidon dirt track ProTaper;
- Suspensie față cu furcă telescopică, cursă de 150 mm;
- Suspensie complet reglabilă Piggyback IFP, cursă de 150 mm;
- Frână față cu 2 discuri de 320 mm, etriere cu 4 pistoane;
- Frână spate cu 1 disc de 265 mm, etriere cu 2 pistoane;
- Anvelope Dunlop DT3-R Radial;
- Bord cu afișaj analog;
- Sistem Ride Command cu ecran tactil LCD de 4,3 inch;
- Sistem de iluminat cu tehnologie LED;
- Disponibilă în schemele grafice Indian Motorcycle® Red over Steel Gray, Titanium Metallic over Thunder Black Pearl, Race Replica;
- Capacitate rezervor combustibil 12.9 L.
DIMENSIUNI | |
GARDA LA SOL | 183 mm |
GREUTATE | 226 KG |
INALTIME | 1297 mm |
INALTIME SA | 805 mm |
LATIME | 850 mm |
LUNGIME | 2286 mm |
GENERAL | |
AN DE FABRICATIE | 2019 |
CULORI | Indian Motorcycle® Red over Steel Gray, Titanium Metallic over Thunder Black Pearl, Race Replica |
INMATRICULABIL | da |
MECANICA | |
ANVELOPA FATA | Dunlop® DT3-R Radial 120/70R19 60V |
ANVELOPA SPATE | Pirelli Night Dragon 150/80R18 70V |
FRANA FATA | doua discuri ventilate de 320 mm, etriere cu 4 pistoane |
FRANA SPATE | un disc ventilat de 265 mm, etrier cu 2 pistoane |
SUSPENSIE FATA | furcă inversa 43 mm, cursa 150 mm |
SUSPENSIE SPATE | amortizor monotub piggyback, cursa 150 mm |
MOTOR | |
CAPACITATE | 1200 cmc |
COMBUSTIBIL | benzina |
CUTIE DE VITEZE | 6 trepte |
MOTOR | V-Twin (2 cilindri), pe injectie |
PUTERE | 120 CP |
RACIRE | lichid |
REZERVOR | 12.9 L |
SISTEM DE PORNIRE | electric |
TRANSMISIE | lant |